Human Capital Performance | aftersales in de vorm van nazorg
Al het goede komt in drieën, zo ook Human Capital Performance: HCP-advies, HCP-traject en HCP-nazorg. Een drie-eenheid waardoor vitaliteit binnen uw organisatie wordt gewaarborgd, ook na een HCP-traject. Juist nazorg is belangrijk wanneer u de vitaliteit, leefstijl en gezondheid van uw medewerkers wilt verduurzamen. 

HCP-nazorg kan bestaan uit de volgende elementen of een combinatie daarvan:

  • nazorg met de VQ-app
  • een aanvullend digitaal opleidingstraject
  • extra individuele begeleiding en/of behandeling
  • een periodieke afspraak met uw Vitaliteit Consultant.


Ook na een HCP-traject is uw Vitaliteit Consultant beschikbaar om de duurzame inzetbaarheid van uw werknemers te garanderen. 


20200601 Vitaliteit Quotiënt Dashboard voor Leefstijl Gezondheidszorg 004


 

Nazorg of juist voorzorg
Nadat met een HCP-traject vitaliteit van uw medewerkers en uw bedrijf is verbeterd, wordt dit door HCP-nazorg behouden en positief uitgebouwd.

Bij HCP-nazorg worden uw medewerkers periodiek gemonitord middels de VQ-app en wordt werkverzuim voorkomen.  


Vitaliteit Groep HCP nazorg pexels photo 626165 stress potlood Pedro Figueras V1


 

Stress of burn-out voorkomen
Met de MFO-vragenlijst worden onder andere stresserende omstandigheden vroegtijdig gesignaleerd en een burn-out voorkomen. Wanneer een medewerker risico loopt, neemt de betrokken VQ Expert contact met hem of haar op en wordt begeleiding en/of behandeling geadviseerd en geboden. 

Verzuim door stress in de thuissituatie kan worden voorkomen door het gezin van uw medewerker met een aangepaste MFO-vragenlijst preventief te monitoren. Nazorg wordt voorzorg.


VitaliteitQuotient Perspectief pexels photo 2460534 reflectie BASIS DEF2



VitaliteitQuotiënt en de VQ-analyse
De MFO-vragenlijst leidt tot informatie over een individuele medewerker en tot een persoonlijk VQ-adviesrapport.  Hierin worden op de medewerker afgestemde adviezen gegeven om het  functioneringsniveau te verbeteren of te behouden.

Daarnaast worden gegevens verzameld over de verschillende afdelingen en/of locaties. Hierin zijn trendlijnen te ontdekken die een voorspellend karakter hebben en waarop door directie en management i.s.m. de Vitaliteit Consultant gestuurd kan worden richting doelstellingen.  



Wilt u alle informatie over ons HCP-concept in één document, klik dan op de afbeelding om de pdf te downloaden.


BASIS foto pexels photo 3760093 HCP5 partner tekst DEF3  

Een eerste vrijblijvende telefonische of beeldbelafspraak kan veel duidelijkheid geven. Voor zowel de opdrachtgever als de Vitaliteit Consultant is daarna een persoonlijke afspraak op locatie van belang voor wederzijds vertrouwen en uiteraard om de werkplek van de opdrachtgever te leren kennen.  

Voor direct contact kunt u bellen of mailen met Martin Jan Melinga (06 - 42 93 13 46), directeur HCP Consultancy Network.